Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Måndag igen....

Av Åsa-Teres Pihl - 15 mars 2010 09:33

Är på jobbet men kan inte riktigt jobba eftersom "någon" har tagit bort min behörighet till vårt administrationprogram på jobbet så jag kommer inte åt några av mina kunder så att jag kan fakturera eller kontera fakturor eller justera prognosen eller gå igenom resultatet eller någonting. De håller på och lägger om allas strukturer inför det stundande budgetarbetet. I år är jag ansvarig för att lägga budget på inte mindre än 27 olika uppdrag med en sammanlagd omsättning på ca. 14,4 miljoner kronor... Här är lite fina bilder på sötaste valpen Milou.     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa-Teres Pihl - 21 juni 2010 21:21

Idag var jag och Flax på rallylydnadskurs för första gången. Han var så duktig! Det här verkar vara mer hans grej än vad vanliga tävlingslydnaden är, han var så pigg och glad och kunde till och med kosta på sig ett litet utfall mot en stackars Cairnt...

Av Åsa-Teres Pihl - 18 juni 2010 22:03

Ha, ha, vi kom på elfte och sista plats och fick 70,5 poäng på dagens tävling!   Men jag är nöjd med Flax ändå, han var jätteduktig. Domaren var lite strängare med poängen än de domare som har dömt oss tidigare.   Så här blev det då: Plat...

Av Åsa-Teres Pihl - 15 juni 2010 19:11

På fredag är det tävling igen. LK1 med Flax på hemmaklubben, det är en kvällstävling som startar 18.00. Det går så bra när vi tränar och Flax tycker att det är riktigt roligt, får väl se hur det går på fredag...   Vi tränar lite varje dag, små ko...

56

Av Åsa-Teres Pihl - 25 maj 2010 13:00

Nu har jag bestämt att bara jobba tills den 13:e augusti, sen ska Alba skolas in på dagis, efter det tar jag semester fram tills nästa bebis beräknas komma. Får se om jag står ut i 2,5 månader till bara, det är 56 arbetsdagar + helger...   Min ar...

Av Åsa-Teres Pihl - 22 maj 2010 15:41

Idag var jag ner till klubben och hjälpte till att kratta ut grus för att jämna till planerna, 12 ton har vi köpt men det räcker inte så långt. Vintern har gått hårt åt våra stackars appellplaner.   Flax följde med, vi tränade lite efter att krat...

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards