Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 17 januari 2009 11:12

Usch vad synd jag tycker om mig själv... Det är strålande fint väder och Jocke är ute med hundarna på långpromenad, men här sitter jag helt invalid. Det är inte roligt. Jag vill också vara ute och gå i flera timmar.


Och inte klarar jag sista uppdraget på Need for Speed heller så varje gång jag kommer dit så startar jag om och börjar från början igen...


Milou har kommit på en ny taktik. Eftersom Flax inte fattar vad som förväntas av honom så är hon upp och juckar på honom så fort hon kommer åt, liksom för att visa hur man gör. Men han blir asförbannad och morrar åt henne och då blir hon helt förskräckt och tjuter i högan sky. Men snart är hon där och juckar igen... Vilken soppa.

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards