Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 20 juni 2009 23:01

Idag har vi varit på dop i Viksta. Det var min kusins bebi Rigmor som döptes, hon är bara två veckor äldre än Alba.


Hundarna fick stanna hemma. Var på en riktigt lång långpromenad med dem nu på kvällen så att de fick lite roligt idag i alla fall. Vi gick bl.a förbi en hästhage där de hade hängt upp ett blått hästtäcke på en stolpe. Det såg väl ungefär ut som en dumpe kan jag tänka mig för bägge hundarna reagerade "dumpe-aktigt" på det. Flax morrade djupt nere i magen och var på väg att flyga på täcket medan Milou kastade sig bort och såg vettskrämd ut... Tokiga djur jag har...


Annars har vi bara tagit det lugnt i midsommar, var till Monia och grillade igår men åkte hem tidigt. Imorgon kommer mamma hit och rensar ogräs... hon tycker att det är kul. (jag har inte bara tokiga djur, mamma är nog också lite tokig) :-)

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards