Alla inlägg den 27 november 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 27 november 2008 17:51

Fick mitt paket från Ginza idag, hade bl.a beställt nya Gn´R-skivan Chinese Democracy. (Ja, jag köper fortfarande cd-skivor fastän det finns att hämta hem "gratis" på nätet!) Den här skivan har jag väntat på sen de släppte The Spaghetti Incident 1993, blir väl drygt 15 år nu som jag väntat...


Har lyssnat igenom den en gång och det lät väl sådär kan jag säga för att vara snäll. Ska jobba i Stockhlm imorgon så då lär jag ta med den och lyssna lite mer i bilen. Man kanske vänjer sig.


Jag och mina gamla Gn´R-polare Maja och Johanna såg dem på stadion den 12:e juni 1993. Fortfarande den största händelsen i mitt liv tror jag. Sen var jag och Maja och såg nya Guns i Globen för ett par år sen...inte riktigt samma eufori som 1993.


Men min kärlek består, ska jag någon gång i livet gifta mig så blir det med Axl. Även om han inte verkar riktigt klok...


Rock on på er alla gamla rockrävar där ute!

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards