Alla inlägg den 3 april 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 3 april 2009 19:17

Årets första fästing kröp på Flax idag. :-(

Jippie, nu startar det...


Var ner till klubben en stund i förmiddags, gick runt MH-banan med Milou och tränade lite sitt-hopp-sitt + att hon fick prova att klättra på lilla lydnadsstegen, inga problem alls! Sen kom Sara med långbente schäfervalpen Arrak. Milou var duktig och satt vid min sida, fast ett utfall gjorde hon när Arrak kom lite för nära för hennes smak.


Sen har jag suttit ute i solen och räfsat löv på gården medan hundarna har suttit fastbundna vid ett träd och spanat. De har gormat som vanligt när någon gått förbi men en stund gick jag in och då såg jag genom ett fönster att det kom förbi någon på vägen men hundarna brydde sig inte alls...konstiga djur, det är väl när de är ensamma ute som de borde varna oss i huset om att de kommer någon?!



Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards