Alla inlägg den 8 april 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 8 april 2009 11:01

Nä, den kröp tillbaka... Hade riktigt kraftiga förvärkar med 5 minuters mellanrum och trodde det var på gång, ringde BB som sa att det bara var att komma in. Men jag kände ändå att jag ville avvakta lite, har ingen lust att åka in till Uppsala bara för att bli hemskickad igen. Och det avtog. Men nu har jag förvärkar till och från hela tiden så jag hoppas att det inte dröjer allt för länge.


går blev Flax arg på Milou. Jocke kastade en frisbee år hundarna som Flax jagade och Milou jagade Flax. Hon flög på honom och bet honom i sidan, det skulle hon inte ha gjort! Han tvärvände och visade tänderna och klippte i luften åt henne, han tål mycket men det där gillade han inte! Och jag förstår honom, hon är ettrig och på honom hela tiden. Men det är bra att han säger ifrån.


Mamma (som är lärare = har påsklov) ska komma hit idag och hjälpa till att kratta löv och plantera om lite krukväxter. Hon vill inte komma hit om jag inte hittar på något "jobb" åt henne. Hon kan inte bara ta det lugnt... Sen ska hon få ta med hundarna på långpromenad har jag tänkt också. Och om hon vill får hon dammsuga. Eller vika tvätt. Eller dammtorka. Eller städa i köksskåpen. Eller hugga ved. Eller byta i kattlådorna. Ja, det finns mycket att göra...

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards