Alla inlägg den 5 september 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 5 september 2009 20:18

Idag var det tävlingslydnadskurs igen. Flax var jätteduktig, vi gjorde stora framsteg i apporteringen som innan varit ett icke-moment. Har fortsatt träna lite apportering här hemma nu ikväll och det går riktigt bra. Vi blev kommenderade av två olika personer på kursen och det gick bara bra. Han låg som ett ljus på pltsliggningen också - mellan en pudel och en bouvier!!! Men två timmars kurs är ungefär vad Flax orkar med, sen blir han jättetrött.


Sen åkte jag och Alba in till Uppsala och gick på min mammas vernissage. Imorgon ska jag vara B-figge på MH på klubben. Har ingen vidare lust med det faktiskt, känns som att jag håller på att bli sjuk... har ont i halsen och nyser och mår allmänt dåligt.

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards