Alla inlägg den 10 september 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 10 september 2009 21:14

I förmiddags åkte jag med Milou och spårade. Eller det var tanken i alla fall. Jag vet inte vad hon höll på med, tror hon gick på nåt vilt istället... Jag som hade gjort ett jättelångt och fint spår, men det var bara att sela av och avbryta för hon hade huvudet fullt av annat. Tråkigt. Men sen hade Sara gått ett annat spår åt oss, och det fullföljde hon. Hon vimsade runt lite och det var något nytt. Hon har ju alltid legat på som en idiot i spåret...


På kvällen har jag varit torsdagsvärd på klubben. Hade med mig Flax och mammasåpappas hund Foxy. Tränade lydnadsmomenten med Flax och det gick SÅ JÄVLA BRA! Nu har vi fan i mig allt utom apporteringen... kanske ska avstå det momentet på tävlingen... får se. Han är så härlig, min älskade tjockis.

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards