Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 15 juli 2008 19:37

tycker mina hundar i alla fall. Själv tycker jag att det verkar vara en lugn, cool och häftig ras. I morse på promenaden stötte vi på en tjej som var ute och gick med tre borzoier, Flax och Milou blev som tokiga! De gillar inte borzoier alltså, verkligen inte! Härom veckan var vi hemma hos Helena och Flax jagade hennes stackars Borzoitik Mira upp på verandan, in i ett hörn. Sen skällde han som besatt så fort han fick syn på henne och det gjorde Milou också. Det konstiga är att Flax är uppväxt med borzoier, hans uppfödare har flera stycken!


Tidigare har Flax varit mest rasistisk mot pudlar, men det verkar ha blivit bättre. Förra veckan försökte han t.o.m upp och jucka på Saras/Louises pudeltik Wilda, men inte för än han hade skällt på henne i fem minuter först.


Nu ska jag bara jobba tre dagar till sen är det fan i mig semester! I fyra veckor!


Hej hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards