Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 20 juli 2008 12:36

Igår var vi ute och åkte båt hela dagen.

Vi åkte med mammas och pappas båt från Herräng till Grisslehamn. I Grisslehamn var det "Grisslehamnsdagen" = massa folk. Mina hundar har verkligen inte blivit tillräckligt tränade på att vistas i folksamlingar! Det var riktigt besvärligt att promenera med dem mellan folk, ungar, hundar, barnvagnar, marknadsstånd och bilar! Men trötta blev de, och jag med!

 Det gick bra att åka båt, de var jätteduktiga båda två.


Nu tänker jag åka upp och kolla om det kommit några kantareller. Om jag törs. Vi var och kollade för två veckor sen, men Flax blev skrämd av något i skogen och flydde därifrån. Och då blev jag också vettskrämd, det har nog aldrig hänt förut att han blivit så rädd för något. Jag är verkligen livrädd för att möta en vildsvinsflock. Det finns jättemycket vildsvin i skogarna här omkring. Och så finns det en björn.


Men jag vill ju åt svamparna.


Hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards