Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 8 maj 2009 18:45

Idag har Jocke tagit ledigt och varit hemma från jobbet så jag har kunnat gå en riktig långis med hundarna mitt på dagen! Det är lyxigt! Efter det obligatoriska lerdikesbadet (som nu även Milou har anammat) så rullade sig Flax i något mycket äckligt, men så lycklig han var! Så det var bara att duscha honom när vi kom hem, fast han var lika glad för det - han älskar att duscha...


Milou hittade en stackars ödla som hon först hade av svansen på och sen krossade hon den med tassen. Hygglo hund.


Vi gick över åkrarna och bort till älg-skogen (jag kallar den så för det är älgbajs och älgspår överallt) och det märks att det var länge sen jag var där för de har avverkat en del träd och möblerat om i skogen så vi hamnade inte alls där jag hade tänkt. Men hem kom vi ändå tillslut. Imorgon är det MH-dags för Milou igen. Håller alla tummar för att det går bättre den här gången. Men nu är vi på hemmaklubben och Mikaela som vi har gått kurs för är testledare så allt kommer inte vara nytt och läskigt den här gången...peppar, peppar.

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards