Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 30 maj 2009 18:07

I morgon åker jag och Alba till Nynäshamn. Det är avslutning på trainee-utbildningen som jag har gått via jobbet i ett och ett halvt år nu! Vi ska bo på lyxiga Nynäs Havsbad i fyra nätter och gå på SPA och äta fina middagar, härligt. På måndagen ska vi hålla en presentation för företagsledningen + massa distriktschefer och andra "höjdare" om projektet vi har jobbat med sen i höstas.


Jag har ingen koll alls på vad jag ska prata om... har haft annat att tänka på den senaste tiden kan man säga. Men vi ska jobba på presentationen imorgon och på måndag förmiddag.


I förmiddags snitslade jag upp lägrespåret inför tävlingen nästa helg. Hundarna var med och tyckte att det var skitkul eftersom spåret gick bredvid värsta träsket, så de passade på att bada och smutsa ner sig ordentligt. Förstår att det måste varit skönt för dem för det var VARMT i skogen. Sen åkte jag till mamma och pappa och bytte bil med dem, i deras bil kan man koppla ur airbagen i fram enkelt så jag kan ha Alba i framsätet när vi åker till Nynäshamn.


Ikväll ska vi kolla på Robinson-finalen! Ska bara packa och tvätta håret först...

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards