Alla inlägg den 12 september 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 12 september 2008 20:33

Har varit i Danderyd på traineeträff i tre dagar och kom hem igår kväll. Det var en jättebra utbildning, vår nye VD och personaldirektör var där och berättade om de förändringar som är på gång i företaget. Och så fick vi veta vem man får som mentor, jag får affärsområdeschefen för Ofs. Det känns bra, han är en riktig höjdare och trots min auktoritetsskräck ser jag fram emot att få honom som mentor. Sen startade vi våra projektarbeten som ska presenteras för företagsledningen i juni.


Flax blev så glad när jag kom hem, han är ett riktigt plåster, följer minsta steg jag tar. Går jag på toa ligger han slickad tanför dörr´n och väntar på mig, går jag in i köket följer han efter osv. Nu ligger han intryckt på golvet på mina fötter fast han egentligen inte alls får plats mellan soffan och bordet.


För övrigt lider jag med min gamla vän Maja, hennes misse Kattla har varit försvunnen i två veckor... Usch, det värsta måste vara att inte veta alls vad som hänt...


På måndag är det avlöningsdag!


I övrigt är jag så trött...hela tiden...

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards