Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 3 juli 2009 16:53

Vaknade av världens åskmuller imorse, det regnade också - jag som inte tog in tvätten igår kväll... Vi hade bestämt att åka till Öregrund idag, som tur var så slutade det regna så vi behövde inte ställa in utflykten.

Strosade runt där ett par timmar och åt mat, sen åkte vi till Östhammar och handlade.


Nu har jag varit ute med hundarna och gått i en timme, de är helt slut. De bara ligger och flåsar på golvet. Jag tyckte inte det var så varmt eftersom det fläktar men det tyckte tydligen hundarna att det var (varmt alltså). När vi kom hem skulle jag duscha Flax lite med trädgårdsslangen för han hade badat i ett mycket lerigt dike, jag höll fram slangen så att han skulle få dricka lite först (som jag alltid gör) men han ville duscha och gick bara och ställde sig mitt i duschstrålen, han tyckte nog att han behövde svalka sig.


Tänkte träna lite apportering senare. Först ska vi vila.


Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards