Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 5 juli 2009 16:51

För typ en vecka sen var svampexperten Pelle Holmberg på tv4 och hade med sig färska kantareller. Så därför åkte jag till min bästa kantarellskog med hundarna idag för att kolla om det hade kommit några gulingar, men det fanns inga...har väl torkat bort. Men vi fick en skogspromenad.


När vi kom hem tränade vi lite linförighet och ställande under gång (med Flax). Jag tränar ställandet så att jag går framför honom fast baklänges. Det gick jättebra, linförigheten också.


Med Milou tränade jag linförighet och vändningar. Hon är så ivrig och studsar och tuggar på mig, men det är ju bra att hon tycker att det är kul! Sen hoppade hon upp på trädgårdsbordet och gjorde lite olika konster. Då tränade jag "skall" när hon satt på bordet, det tyckte hon var lite svårt och konstigt, men det gick bra!

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards