Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 1 februari 2009 14:26

Imorgon ska jag ju åka till Göteborg. Jag bokade biljetter via resebyrå (företagspolicy...) den 8:e januari, alltså nästan en månad sen. Så idag när jag skulle hämta ut dem hos ett ATG-ombud så fanns de inte... Jag hade beställningsbekräftelse och allting. Så jag åkte hem och ringde resebyrån som såklart var stängd eftersom det är söndag. Men det fanns ett akutnummer som man kunde ringa så jag ringde dit, men där sa de att allt var ok. Hon jag pratade med hittade min beställning i sitt system, biljetten var betald och allt. Hon sa att jag måste prata med någon på SJ för det borde vara hos dem som felet fanns, så jag ringde SJ. Men det är ju lögn i helvete att få tala med en riktig person där, det är bara massa förinspelade informationsmeddelanden.


Och det är typ fyra mil till närmsta bemannade tågstation hemifrån. Men jag ringde pappa och han skulle gå ner till centralen i Uppsala och försöka reda ut detta. Undrar hur länge min pappa ska rädda mig ur alla jobbigheter och hjälpa mig med allt som går fel? Förmodligen livet ut...


Det är så varmt och skönt här hemma nu. Nya kaminen är kanon! Lägger in en bild på underverket.


Jocke är ute och promenerar med jyckarna så jag ska ta och baka lite bröd tänkte jag.

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards