Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 17 februari 2009 08:05

Flax och Milou är hos mamma och pappa på "semester". De blev hämtade igår kväll och ska vara kvar tills på torsdag. Mamma är lärare och har sportlov nu så hon ville ha hundarna ett par dagar.


Det är så tomt här hemma! Och jag har haft så mycket tid på morgonen! Men jag saknar dem redan...drömde i natt att jag glömde dem fastbundna på en åker en hel dag. Och solen sken, det var vår. Och när jag kom på att de suttit fastspända där i typ åtta timmar så var hela åkern full med kor så hundarna var helt galna och utmattade. Och så vaknade jag och hade panik för hundarna fanns ju inte hos mig som de alltid brukar vara när jag vaknar, så jag trodde att det var en sanndröm.


Nu ska jag åka och jobba. Var hos foglossningsdoktorn igår, är fortsatt sjukskriven i fem veckor till och sen ska jag ha semester en vacka och sen vara föräldraledig. Bara 24 dagars arbete kvar alltså... 

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards