Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 6 februari 2009 15:24

Nu är jag hemma från Göteborg, det var en bra vecka och jag har lärt mig massor om personlig planering (välbehövligt), situationsanpassat ledarskap och presentationsteknik. Och så har jag träffat på några trevliga Göteborgsvirus som har gjort mig dödsförkyld. Jag kände på tåget hem igår att jag hade ont i halsen och i natt slog det till ordentligt och nu är jag supersjuk.


Vi var till barnmorskan i förmiddags och allt var bra. Bebin har nu lagt sig tillrätta med huvudet mot "utgången" och magen växer i lagom takt. Och jag har gått upp i vikt igen. Ca 7 kg totalt. Jag ska ansöka om att delta i en studie av ett nytt läkemedel som kan börja användas för att förkorta förlossningen för förstföderskor.


Hundarna blev så glada när jag kom hem, Milou har tagit över Flaxens roll och blivit mitt nya plåster, hon följer varje steg jag tar och gosar hela tiden. Hon har varit lite besvärlig medan jag har varit borta och inte lyssnat på Joakim och sprungit ut på vägen m.m Men hon lyder min minsta vink. Jag kommer ju ihåg hur jobbig Flax var i hennes ålder, han var hemsk! Så förhoppningsvis blir hon lugnare hon också. Så länge har vi en tumme i ögat på henne och tillåter inget trams.


Imorgon ska jag på årsmöte på hundklubben.

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards