Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 23 februari 2009 19:49

Nu har jag anmält Milou till Stokks utställning i Kista den 11:e april.

Vet inte hur domaren är, men det går nog bra.

Utställningen är fyra dagar innan bebin beräknas komma ut så jag hoppas vi kan vara med...

Nu är det inte dags för löp och hennes päls är så fin så äntligen kanske vi får ett CK... Eftersom jag kommer vara super-duper-gravid så blir det Jocke som får springa och visa upp henne, så om vi blir CK-lösa får jag väl skylla på honom :-)

Av Åsa-Teres Pihl - 23 februari 2009 07:40

Usch vad jag skäms, glömde helt bort att min favorit-kille fyllde tre år i lördags. Jepp, Flax har nu blivit tre år gammal och jag glömde bort hans bemärkelsedag. Hur snurrig får man bli?


Nu är det bara ett år kvar, sen blir han "världens bästa hund". Det fick vi berättat för oss när vi köpte honom: "De första fyra åren kommer vara ett helvete, men sen har ni världens bästa hund". Visst har han varit hutlöst besvärlig till och från, men han har varit världens bästa hund ändå - Hela tiden!


Igår hade vi ett litet utställningsmöte på klubben. Vis ska anordna en inoff. utställning i september. Det är mycket att tänka på inför ett sånt projekt.

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards