Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Åsa-Teres Pihl - 10 februari 2009 16:20

  • Noskapin (mot rethosta)
  • Bisolvon (slemlösande mot uäck-hostan)
  • Alvedon (mot värk och feber)
  • Strepsils (mot ont i halsen)
  • Novalucol (mot halsbrännan från ovanstående mediciner)
  • Renässans (nässpray mot snorfloden)
  • Ingefärste med honung (typ bra i största allmänhet mot förkylning)
  • Apelsiner (riktiga c-vitaminer)
  • Tusen pappersnäsdukar (att snyta sig i)

Ja det är vad jag proppar i mig dagarna i ända. Och inte blir det bättre. Jag känner mig som en skröplig gammal människa. Det värsta är att jag har så svårt att andas, bebin trycker på så det är svårt att andas ändå och så en hemsk förkylning ovanpå allt. Och varje gång jag hostar eller nyser så tror jag att revbenen ska gå av, bebin trycker på där med så revbenen är alldeles uttänjda liksom...


Usch och fy. Fast det kunde väl varit värre får jag trösta mig med.

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards