Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 3 oktober 2008 20:48

Det är så mycket rådjur häromkring, och de är så dumma! De står bara still och glor på oss när vi kommer och går, tur att hundarna inte ser så bra och tur att jag har för vana att ha godis i fickan så de tror att vi övar inkallning när vi är ute och går.


Flax hoppade upp på höbalsrullar idag, de stod på rad och han hoppade och flög som en fågel. Han har gått ner i vikt förresten, väger bara 41 kg nu. Han vägde 45 kg i vintras, men sen han blev kastrerad har han fått lightmat och den verkar göra susen. Hans uppfödare tyckte att han var lite för tjock förut. Nu ligger de och sover efter en långpromenad och jag leker pensionär och kollar på Lasse Kronér på Doobbidoo och sitter och sjunger med och tycker att Lotta Engberg är klämkäck och folkligt trevlig, ha ha!

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards