Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 16 oktober 2008 17:43

Idag har flax ätit upp en hink med hamstermat samt en påse med fetvadd som man har i hamsterburen...


Han är riktigt risig i magen, bajsade på golvet i tv-rummet nyss. Nu får han ingen mat för än imorgon kväll. Sist han åt var frukosten klockan fem imorse så han kommer inte vara rolig imorgon... Mamma kommer och hämtar honom imorgon kväll för hon ska vara hundvakt medan vi åker på Milous MH.


Vår jättedumma granngubbe är ifarten igen förresten, han har inte gjort oss något men han håller på och trakasserar två av grannfamiljerna. Bl.a så har han prejat bägge grannfruarna med bilen, den ena körde hann ifatt och sen körde han om henne och tvärnitade precis framför henne. Sen gjorde han ungefär samma mot andra tjejen fast då klev han ur sin bil efter han hade stannat och gick till hennes bil och började slita upp hennes dörr... skitläskigt. Jag tänker hädanefter alltid ha hundarna med mig i bilen så vågar han nog inte komma fram, de skäller (Flax iallafall) som tokiga om någon närmar sig bilen när jag är i. Är han själv i bilen bryr han sig inte. Han är min livvakt och han tar uppgiften på allvar!


Nu ska jag och Milou åka på torsdagsträning på klubben och sen är det smörgåstårta för alla spårläggare! Mums!

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards