Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 9 oktober 2008 18:49

Idag på jobbet har jag haft besök av två trainee-kompisar, Anna och Kristoffer, Anna ska ha barn i slutet på november och det är kul att se hennes mage. Men den är inte så farligt stor tycker jag. F.d regionchefen Mats (numera säljare) var också med. Kul att träffa lite kollegor, är mest ensam annars tycker jag.


Har tagit semester imorgon, känner att jag behöver det för det är fullt upp i helgen. På lördag är det förb. tävlingslydnadskurs med Milou i fyra timmar igen och sen ska jag till Kydingeholm och Flax ska gå låtsas-MH för de har testledarutbildning. Blir hans tredje MH  nu. Han haltar på ett framben så han får vila nu, kan ju inte åka till veterinären hela tiden. Hoppas han är bra till på lördag.


På söndag ska jag b-figga åt Golden Retrieverklubben. Ska vara i Faringetrakten redan klockan sju, pust...hoppas de bjuder på lunch.


Ska gå M3-utbildning i november också, det är himla kul med hundars mentalitet och allt jag lär mig känns och låter så självklart egentligen. Det svåra är väl att översätta det till verkligheten och mina egna hundar sen.


Jag var jordens sämsta hjälpinstruktör igår förresten, stod mest och gäspade på planen. Förlåt Anna - men jag är så trött hela tiden, de där jäkla järntabletterna glömmer jag ta hela tiden...


Och inte fick jag något Nobelpris i år heller...surt.

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards