Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 27 oktober 2008 18:23

Hon är definitivt inne i sin "andra könsmognad" nu. Totalt hispig och oregerlig! Igår hyrde vi film på Hörnan (Sweeney Todd - skittråkig!) och i morse hade hon demolerat filmfodralet till oigenkännlighet, rivit ur framsides-pappret och tuggat sönder hela skiten, plastfodralet inkluderat. Lite pinsamt att lämna tillbaka den, de frågade om vi hade en valp... Och hon har "glömt" alla basic-kommandon. Sitt - vad är det? Kom hit - har hon ALDRIG hört förr! mm.mm


Idag när vi var ute och skulle in så sprang hon iväg till skogs när Jocke ropade. Vi gick bara in och jag började göra iordning deras mat. När hon hörde det (genom kattluckan) så ville hon minsann komma in, hon stod på trappan med huvudet genom kattluckan. Men hon fick stanna ute i 30 minuter medan hon hörde/såg hur Flax fick både gos, lek och mat. Sen släppte vi in henne och då var hon lite spak tror jag. Nästa gång vi gick ut så var hon snabb att komma när det var dags att gå in så det verkar ha gjort susen!

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards