Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 4 augusti 2008 06:17

I morse vaknade jag tidigt igen. Tror det var katten Chewie som väckte mig för jag drömde en mardröm om att jag blev biten av en gul och vit orm som var i sängen och spann som en katt... Det var säkert katten som bet mig. Inte för att hon brukar bitas.


Aja, gick upp och käkade frukost och nu väntar jag på att tiden ska gå, pappa kommer ut hit idag och vi ska ut och plocka svamp.


Igår kväll gick vi en ny väg på promenaden. Över åkrarna och in i skogen, vi kom fram till älgkungens rike tror jag. Det var älgbajs, älgspår och ÄLGFLUGOR överallt. Hundarna sprang runt, över stock och sten och fick sig en riktig motionsrunda. Jag med, har träningsvärk i benen efter att ha klättrat omkring på kalhyggen och ormbunkssnår...


hej då!

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards