Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Åsa-Teres Pihl - 14 augusti 2008 21:14

Idag var jag torsdagsvärd på klubben, när jag kom dit vid halv sju var det redan folk där.

Sen kom det fler.

Jag körde sitt fot med ultrastörning (i form av hundar och människor) på Flax, han var duktig men lite ofokuserad... Han klarade platsliggning i tre minuter med en löptik bredvid sig och en busande valp 50 meter längre bort! Med Milou tränade jag mest på att hon inte fick nosa på marken på planen. Och lite sitt fot och linförighet, när jag väl fångat hennes uppmärksamhet är hon fokuserad och håller kontakten bra, men hon störs lätt... Och eftersom jag tycker om när det går bra att träna så gjorde jag som vanligt och tränade mest på sånt vi redan kan bra...

Sen städade jag klubbstugan.

På söndag börjar agilitykursen!


Good night!

Presentation

Omröstning

Vem skulle du gå till med din hund om du hade problem?
 Barbro Börjesson
 Caesar Millan
 Min lokala brukshundklubb
 Hundens uppfödare
 Slaktarn
 Ingen, det skulle jag klara själv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards